Середа, 18.06.2025, 08:25

Вітаю Вас Гість | RSS
       ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ  В  ШКОЛІ
         Персональний сайт  учителя історії  
                    Андрія Михайловича Пазуханич
ГоловнаРеєстраціяВхід

Категорії розділу
КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС [52]

Хмаринка тегів

Календар України
Календар України

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 455

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту
  • FAQ по системе

  • Сайт створено

    Форма входу

    Головна » Файли » ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 8 клас » КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС

    У категорії матеріалів: 52
    Показано матеріалів: 21-30
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

    Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
     Тема. Гетьманщина в 60–80-х рр. ХVІІ ст.
    Мета: охарактеризувати політичне становище Гетьманщини в 60-х — на поч. 80-х рр. ХVІІ ст.; проаналізувати періоди правління гетьманів Петра Дорошенка, Дем’яна Многогрішного, Івана Самойловича; розвивати в учнів уміння працювати з джерелами інформації, аналізувати й узагальнювати історичні явища та події, визначати їх суть та значення, давати характеристику історичним діячам, визначати їх роль в історичному процесі.
    Основні поняття: «Глухівські статті», «Конотопські статті», «Чигиринські походи», «Бахчисарайський мирний договір». Обладнання: карта «Українські землі наприкінці 50–80-х рр. ХVІІ ст.», портрети гетьманів П. Дорошенка, Д. Многогрішного, І. Самойловича, картки з текстовими та візуальними джерелами інформації.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1952 | Завантажень: 717 | Додав: SkiF | Дата: 20.10.2013 | Коментарі (0)

     Тема. Від Переяславського договору 1659 р.до Андрусівського перемир’я
    Мета: охарактеризувати політичні події в Україні в другій половині ХVІІ ст., зупинившись на гетьмануванні Юрія Хмельницького, Павла Тетері, Івана Брюховецького; визначити передумови, що призвели до порушення територіальної цілісності України; розвивати в учнів уміння працювати з історичними джерелами і на їх основі робити висновки та узагальнення, висловлювати свою думку, давати характеристику історичним діячам, характеризувати значення їх діяльності, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
    Основні події: Переяславський договір 1659 р., Чуднівська кампанія, Андрусівський договір.
    Основні поняття: «Руїна», «Чорна рада», «автономія», «Слободищенський трактат».
    Обладнання: карта «Українські землі наприкінці 50–70-х рр. ХVІІ ст.», портрети Ю. Хмельницького, П. Тетері, І. Брюховецького, картки з документами та ілюстраціями.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1826 | Завантажень: 579 | Додав: SkiF | Дата: 20.10.2013 | Коментарі (0)

     Мета: охарактеризувати політичне становище Гетьманщини після смерті Б. Хмельницького, визначити основні засади внутрішньої і зовнішньої політики гетьмана Івана Виговського; розвивати в учнів уміння працювати з картою, аналізувати текстові та візуальні історичні джерела і на основі їх робити певні висновки та узагальнення, давати характеристику історичним діячам.
    Основні поняття: «Руїна», «Гадяцький договір», «Конотопська битва».
    Обладнання: карта «Українські землі наприкінці 50–70-х рр. ХVІІ ст.», портрет І. Виговського, картки з документами та ілюстраціями.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1714 | Завантажень: 543 | Додав: SkiF | Дата: 20.10.2013 | Коментарі (1)

    Мета: охарактеризувати основні воєнно-політичні події Національно-визвольної війни українського народу проти Речі Посполитої у 1656–1657 рр. і дати їм історичну оцінку, визначити місце Б. Хмельницького в історії України, дати йому характеристику як видатному українському політику, дипломату і полководцю; розвивати в учнів уміння працювати з історичними джерелами і на їх основі робити висновки та узагальнення, давати оцінку історичним подіям і висловлювати свою точку зору щодо них, складати розгорнуту характеристику історичному діячу, визначати його місце і роль в історії України.
    Основні поняття: «Віленське перемир’я».
    Обладнання: карта, картки з документами, ілюстраціями.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1300 | Завантажень: 434 | Додав: SkiF | Дата: 20.10.2013 | Коментарі (0)

     Урок резерву.
    Повторення за темою «Національно-визвольнавійна українського народу проти Речі Посполитої серединиXVII ст. Відродження Української держави»
    Тестові питання для провірки знань учнів.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 883 | Завантажень: 365 | Додав: SkiF | Дата: 20.10.2013 | Коментарі (0)

     Тема. Урок узагальнення та систематизації знань за темою «Національно-визвольна війна українського народу проти Речі Посполитої середини XVII ст.Відродження Української держави»
    Мета: повторити й узагальнити вивчений матеріал з даної теми, а саме: причини, хід та результати Національно-визвольної війни українського народу сер. XVII ст., а також утворення Української козацької держави; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, вміти виділяти головне та другорядне, висловлювати свою точку зору, працювати з джерелами інформації.
    Основні поняття: «Національно-визвольна війна», «Українська гетьманська держава».
    Обладнання: картки з документами та кросвордами, портрети історичних діячів, карта.
    Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1046 | Завантажень: 494 | Додав: SkiF | Дата: 20.10.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Українсько-московський договір 1654 р.Воєнні дії в 1654 –1655 рр.
    Мета: з’ясувати передумови та визначити основні положення й наслідки українсько-російського договору 1654 р., а також дати історичну оцінку подіям Національно-визвольної війни у 1654–1655 рр.; розвивати в учнів уміння працювати з історичними джерелами і на основі їх робити висновки та узагальнення, давати оцінку історичним подіям і висловлювати свою точку зору щодо них, працювати з картою, складати хронологічну таблицю.
    Основні поняття: «Переяславська рада», «Березневі статті», «протекторат», «автономія», «конфедерація». Обладнання: карта «Українська козацька держава у 1650–1659 рр.», картки з документами та ілюстраціями. Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1799 | Завантажень: 633 | Додав: SkiF | Дата: 23.09.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Українська гетьманська держава в системі міжнародних відносин
    Мета: охарактеризувати міжнародне становище та зовнішню політику Української козацької держави — Гетьманщини; розвивати в учнів уміння здобувати історичну інформацію в процесі гри, аналізувати й систематизувати матеріал, працювати з різними видами історичних джерел, робити висновки, узагальнення та порівняння.
    Основні поняття: «Гетьманщина», «дипломатична служба».
    Обладнання: карта «Українська козацька держава у 1648–1653 рр.», картки з документами та ілюстраціями.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1450 | Завантажень: 550 | Додав: SkiF | Дата: 23.09.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Воєнно-політичні події 1652–1653 рр.
    Мета: охарактеризувати основні воєнно-політичні події Національно-визвольної війни українського народу проти Речі Посполитої у 1652–1653 рр., дати їм історичну оцінку; розвивати в учнів уміння аналізувати й узагальнювати історичні явища та події, працювати з картою, джерелами інформації, виділяти головне та другорядне, робити висновки й порівняння; на прикладах героїчної боротьби українського народу виховувати в учнів національно-патріотичні почуття.
    Основні події: Батозька битва, Молдавські походи, Жванецька облога. Обладнання: карта, картки з документами, ілюстраціями.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1379 | Завантажень: 474 | Додав: SkiF | Дата: 23.09.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Українська гетьманська держава
    Мета: охарактеризувати політичний, адміністративно-територіальний устрій, армію, фінансову та судову систему Української гетьманської держави, а також з’ясувати зміни, які відбулися в соціально-економічному житті українців; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, працювати з різними видами історичних джерел, робити висновки, узагальнення та порівняння, вести дискусію, висловлювати свою точку зору й аргументувати її.
    Основні поняття: «Гетьманщина», «полково-сотенний устрій», «демократія», «авторитаризм», «республіка».
    Обладнання: карта «Українська козацька держава у 1648–1651 роках», картки з документами та ілюстраціями.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1198 | Завантажень: 480 | Додав: SkiF | Дата: 23.09.2013 | Коментарі (0)

    Гетьмани України

    Козацтво

    Княжа Україна

    Давня Україна

    географія сайту

    Пошук


    ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ УЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ  ПАЗУХАНИЧ АНДРІЯ МИХАЙЛОВИЧА