Тема. РЕЗЕРВ. Узагальнення за темами «Давній Єгипет», «Країни передньої Азії у давнину», «Давні Індія та Китай»
Мета уроку: актуалізувати, систематизувати та узагальнити знання, одержані школярами з історії Давнього Сходу; продовжити формування в учнів уміння аналізувати зміст карти; розвивати вміння самостійно будувати розповідь, спираючись на відомі їм факти; підвести учнів до розуміння необхідності використовувати в роботі різноманітні джерела; виховувати повагу до здобутків стародавніх цивілізацій, естетичний смак.
Тема. Урок узагальнення знань за темою «Давні Індія та Китай»
Мета: Узагальнити та оцінити навчальні досягнення учнів під час вивчення теми шляхом проведення письмової багаторівневої роботи; виявити питання, що недостатньо опрацьовані; удосконалювати навички виконання різнорівневих завдань; формувати переконаність у необхідності систематичної роботи на уроках і під час підготовки домашніх завдань.
Тип уроку: контроль та узагальнення знань.
Обладнання: історична карта, тести з різнорівневими завданнями.
Форма проведення: багаторівнева письмова робота у двох варіантах.
Тема. Релігія та культура Давнього Китаю Мета: ознайомити учнів з релігійними віруваннями і культурною спадщиною Давнього Китаю; удосконалювати навички інтерактивного вивчення нового матеріалу; показати неповторність й унікальність китайської культури;
Поняття: «Конфуцій», «конфуціанство», «Лао-Цзи», «даосизм», «церемоніал», «туш», «бамбукова книга», «компас», «папір», «пагода»; виховувати пошану до історії та культури інших народів. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: історична карта, підручник, ілюстрації.
Мета: дати уявлення про природно-кліматичні умови, населення, історію утворення держави в Давньому Китаї; формувати навички визначення загальних закономірностей і особливостей в розвитку стародавніх держав; удосконалювати навички роботи з історичною картою та підручником; засвоїти поняття «Хуанхе», «Янцзи», «Шань-Інь», «Жоу», «Піднебесна», «шовк», «фарфор», «рис», «чай»; виховувати пошану до історії і культури інших народів.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: історична карта, підручник, ілюстрації.
Мета: познайомити учнів з давньокитайськими імперіями; розвивати навички лекційного сприйняття інформації; розвивати в учнів навички критичного мислення.
Обладнання: Шалагінова О., Шалагінов Б. Історія стародавнього світу (К., 2006), атлас «Історія стародавнього світу. 6 клас», наочність малюнки .
Мета: ознайомити учнів із найдавнішими культами та культурою Давньої Індії; дати уявлення про особливості суспільного ладу Індії; показати внесок староіндійської культури в розвиток світової науки і культури; удосконалювати навички роботи з історичною картою та підручником; виховувати пошану до історії та культури країн світу.
Мета: дати уявлення про Давню Індію, природно-кліматичні умови і географічне положення, історію утворення найдавніших держав долини річки Інд; розвивати вміння знаходити загальне в історії розвитку Давньої Індії та інших країн, удосконалювати навички роботи з історичною картою і підручником;
Поняття: «Індостан», «Інд», «Ганг», «арії», «раджа», «варни», «касти»; виховувати пошану до історії і культури інших народів.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: історична карта, підручник, ілюстрації.