Тема. Узагальнення за темою «Країни Передньої Азії удавнину»
Мета: повторити, закріпити, поглибити знання з історії Передньої Азії; формувати вміння узагальнювати, порівнювати, робити висновки; розвивати творче мислення; виховувати інтерес до історії.
Тема. Перська держава Мета: ознайомити учнів з природою та населенням Іранського нагір’я, історією утворення Перської держави, з’ясувати причини її розпаду, дати уявлення про реформи Дарія; продовжити роботу з історичними документами та історичною картою. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручник, атлас, текст історичного документа.
Мета: дати уявлення про країни Близького Сходу, сформувати уявлення про найважливіші етапи історичного розвитку Ізраїльсько-Іудейського царства, дати поняття «колонія», розкрити причини утворення колоній, збудити інтерес до Біблії як історичного джерела.
Мета: розглянути особливості розвитку Фінікії, охарактеризувати фінікійські міста-держави, заснування колоній; розвивати вміння порівнювати історичний матеріал, працювати з різними видами джерел, ілюстраціями; розкрити роль і значення Халдейського царства в історії стародавнього світу; встановлювати хронологічну послідовність найважливіших подій; розвивати навички критичного мислення, самостійної роботи учнів; виховувати почуття толерантності.
Тип уроку: комбінований. Обладнання: Шалагінова О., Шалагінов Б. Історія стародавнього світу (К., 2006), атлас «Історія стародавнього світу. 6 клас», наочність малюнки .
Мета: сформувати уявлення про утворення і розквіт ассирійської держави, визначити причини падіння; розвивати вміння порівнювати історичний матеріал, працювати з різними видами джерел, ілюстраціями.
Тип уроку: комбінований. Обладнання: Шалагінова О., Шалагінов Б. Історія стародавнього світу (К., 2006), атлас «Історія стародавнього світу. 6 клас», наочність малюнки .
Мета: розкрити причини піднесення Вавилона, значення законів Хаммурапі; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, працювати з картою та стрічкою часу, сприяти формуванню навичок самостійної роботи та критичного мислення Тип уроку: комбінований.
Обладнання: Шалагінова О., Шалагінов Б. Історія стародавнього світу (К., 2006), атлас «Історія стародавнього світу. 6 клас», наочність малюнки .
Мета уроку. Ознайомити учнів з природою,кліматичними умовами, розташуванням на карті Стародавнього Межиріччя. Дати характеристику правління Хаммурапі ; охарактеризувати господарське життя , суспільний устрій Вавилона в період його піднесення і розквіту; Розвивати навички групової роботи, вміння складати схеми, працювати з картою, робити висновки. Розвивати вміння працювати з історичною картою, вміння аналізувати та порівнювати історичну інформацію, чітко висловлювати власну думку. Виховувати повагу до історичного минулого народів світу.
Тип уроку: урок-подорож
Основні терміни та поняття: Межиріччя, закони, Хаммурапі, Шумер, Аккад