П`ятниця, 17.05.2024, 10:11

Вітаю Вас Гість | RSS
       ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ  В  ШКОЛІ
         Персональний сайт  учителя історії  
                    Андрія Михайловича Пазуханич
ГоловнаРеєстраціяВхід

Категорії розділу
КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС [34]

Хмаринка тегів

Календар України
Календар України

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 455

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту
  • FAQ по системе

  • Сайт створено

    Форма входу

    Головна » Файли » ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 5 клас

    У розділі матеріалів: 34
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 4 »

    Тема.  Історія — як навчальний предмет і наука
    Мета: розкрити суть поняття «історія» як окремої науки, про минуле; ознайомити учнів з постатями відомих істориків; розвивати вміння на основі тексту стисло розповідати про історичну постать; знаходити слова-історизми та витлумачувати їх на основі тексту; користуватися підручником; застосовувати поняття «історія»; сприяти формуванню глибокої зацікавленості учнів у вивченні минулого українського народу.
    Тип уроку: повідомлення нових знань.
    Обладнання: Мисан В. Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; карта «Політико-адміністративний устрій України», роздавальний матеріал, портрет  М . Грушевського.
    Поняття: «історія».

    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Переглядів: 2963 | Завантажень: 1083 | Додав: SkiF | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Відлік часу в історії. Знайомство з історичною картою
    Мета: формувати початкові знання про історичний час, історичний простір та одиниці його вимірювання; знайомити учнів у загальному вигляді з поняттями хронологія, дата, лінія часу, легенда карти; розвивати хронологічні просторові вміння; формувати історичну свідомість, прищеплювати відчуття причетності до минулого України, бажання більше дізнатися про нього.
    Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь.
    Обладнання: Власов В., Данилевська О. Вступ до історії України. — К .: Ґенеза, 2005; Мисан В. Вступ до історії України. — К .: Ґенеза, 2005; роздавальний матеріал, атлас «Історія України. 5 клас».
    Поняття: «хронологія», «дата», «лінія часу», «легенда карти».

    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Переглядів: 3848 | Завантажень: 1132 | Додав: SkiF | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (2)

    Тема. Історичні джерела. Археологія про життя найдавніших людей
    Мета: ознайомити учнів із різними видами історичних джерел — писемними, усними, речовими, наголосити на їх значущості під час вивчення курсу; подати початкові відомості про допоміжну для історії науку — археологію, дати визначення понять «археологія», «історичні джерела», визначити, хто такі трипільці, коли вони жили; розвивати вміння свідомо читати адаптований історичний текст, переповідати його основний зміст, відрізняти художній та науково-популярний історичні тексти;  робити найпростіші висновки, узагальнення; виховувати інтерес до історії.
    Тип уроку: комбінований.
    Обладнання: Мисан В.  Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; роздавальний матеріал, атлас «Історія України. 5 клас».
    Поняття: «історичні джерела», «археологія», «музей», «архів».

    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Переглядів: 2884 | Завантажень: 973 | Додав: SkiF | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Нумізматика, сфрагістика та геральдика в історичній науці. Скіфські племена.
    Античні міста — держави Причорномор’я.
    Мета: ознайомити учнів з допоміжними для історії науками — нумізматикою, сфрагістикою та геральдикою, пояснювати походження тризуба; засобами художнього твору розкрити специфіку життя скіфських племен, своєрідність їх побуту; формувати уявлення про розмаїття історичних джерел та про науки, пов’язані з історією; формувати вміння на основі тексту стисло розповідати про історичну подію, свідомо читати адаптований історичний текст; розвивати історичну свідомість; розуміти поняття «міста-держави», визначати особливості міст-держав Північного Причорномор’я.
    Тип уроку: комбінований.
    Обладнання: В. Власов, О . Д анилевська Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; Мисан В. Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; ілюстрації, дидактичний, роздавальний матеріал, атлас «Історія У країни. 5 клас».
    Поняття: «нумізматика», «сфрагістика», «геральдика», «тризуб», «пектораль», «скіфи», «кочівники».

    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Переглядів: 1731 | Завантажень: 512 | Додав: SkiF | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (2)

    Тема. Імена та назви. Легенди про походження географічних назв (на матеріалі історії рідного краю). Історики про походження українського народу
    Мета: показати роль імен та назв в історії, опрацювати легенди про походження географічних назв, визначити поняття «топоніміка», «слов’яни», «сіверяни»; визначити джерела походження українського народу, назви «Україна», розвивати просторові вміння, відрізняти художній та науково-популярний історичний текст, складати простий план, робити елементарні узагальнення, виховувати повагу до історії рідного краю.
    Обладнання: Власов В., Д анилевська О . Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; Мисан В. Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; роздавальний матеріал, атласи «Історія України. 5 клас».
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань та вмінь.
    Поняття: «топоніміка», «етноніміка», «слов’яни», «племена».

    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Переглядів: 1734 | Завантажень: 605 | Додав: SkiF | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Узагальнення знань за темою «Знайомство з історією»
    Мета: систематизувати та узагальнити знання з теми «Знайомство з історією», згадати основні поняття та визначення, закріпити вміння працювати зі стрічкою часу, картою, продовжувати формування хронологічних і просторових умінь, вдосконалювати навички роботи в групах.
    Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань.
    Обладнання: Власов В., Данилевська О . Вступ до історії України. — К .: Ґенеза, 2005; Мисан В. Вступ до історії України. — К .: Ґенеза, 2005; історичні атласи «Історія України. 5 клас»; роздавальний дидактичний матеріал.

    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Переглядів: 2898 | Завантажень: 739 | Додав: SkiF | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Київська Русь. Перші князі
    Мета: показати роль літопису у вивченні історії К иївської Русі, визначити походження назви «Русь», познайомити з першими київськими князями; засвоїти поняття «князь», «Київська Р усь», «язичництво», «християнство»; розвивати вміння за текстом розповідати про історичного діяча.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань та вмінь.
    Обладнання: Власов В., Д анилевська О . Вступ до історії У країни. — К .:Ґенеза, 2005; Мисан В. Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; історичний атлас «Історія України. 5 клас»; портрети князів, роздавальний дидактичний матеріал.
    Поняття: «князь», «Київська Русь», «язичництво», «християнство».

    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Переглядів: 1993 | Завантажень: 573 | Додав: SkiF | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Розквіт Київської держави за часів Володимира Великого та Ярослава Мудрого
    Мета: познайомити з діяльністю князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого; з’ясувати причини прийняття християнства князем Володимиром; розвивати вміння розповідати за текстом про історичного діяча або історичну подію, виокремлювати в тексті головне й другорядне, оцінювати інформацію історичних джерел; виховувати в учнів повагу до історії власного народу.
    Тип уроку: комбінований.
    Обладнання: Власов В., Данилевська О . Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; Мисан В. Вступ до історії України. — Київ: Генеза, 2005; історичний атлас «Історія України. 5 клас»; портрети Володимира Великого та Ярослава Мудрого.
    Поняття: «кочівники», «християнство», «Руська Правда».

    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Переглядів: 1380 | Завантажень: 360 | Додав: SkiF | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Боротьба Київської Русі з кочовиками. Володимир Мономах «Повчання дітям»
    Мета: показати учням, які наслідки мали князівські міжусобиці й набіги половецьких загонів; розкрити значення рішень з’їзду у Любечі; дати характеристику Володимира Мономаха та його «Повчання дітям»; розвивати вміння складати розповідь на основі опорних слів, розвивати історичну свідомість, формувати початкові вміння критичного аналізу історичних фактів.
    Тип уроку: комбінований.
    Обладнання: Власов В., Данилевська О . Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; Мисан В. Вступ до історії України. — К .: Ґенеза, 2005; історичний атлас « Історія України. 5 клас»; дидактичний матеріал.
    Поняття: «князівські чвари», «половці», «Повчання дітям».

    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Переглядів: 1238 | Завантажень: 315 | Додав: SkiF | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (0)

    Тема. Київська Русь і монголо-татарська навала
    Мета: з’ясувати, в чому полягала сила й небезпека монголо-татар і слабкість руських земель; познайомити учнів з героїчною обороною Києва; продовжувати розвивати вміння працювати з історичною картою, оцінювати інформацію історичних джерел, складати розповідь, працювати в групах, прогнозувати події; формувати почуття гордості за свій народ.
    Тип уроку: комбінований.
    Обладнання: Власов В., Данилевська О . Вступ до історії України. — К .: Ґенеза, 2005; Мисан В. Вступ до історії України. — К .: Ґенеза, 2005; історичні документи, ілюстрації, роздавальний матеріал.
    Поняття: «монголо-татари», «орда», «Золота О рда».

    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Переглядів: 1080 | Завантажень: 279 | Додав: SkiF | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (0)

    Гетьмани України

    Козацтво

    Княжа Україна

    Давня Україна

    географія сайту

    Пошук


    ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ УЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ  ПАЗУХАНИЧ АНДРІЯ МИХАЙЛОВИЧА