П`ятниця, 17.05.2024, 10:37

Вітаю Вас Гість | RSS
       ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ  В  ШКОЛІ
         Персональний сайт  учителя історії  
                    Андрія Михайловича Пазуханич
ГоловнаРеєстраціяВхід

Категорії розділу
КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС [52]

Хмаринка тегів

Календар України
Календар України

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 455

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту
  • FAQ по системе

  • Сайт створено

    Форма входу

    Головна » Файли » ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 8 клас

    У розділі матеріалів: 52
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 4 5 6 »

    Тема. Оцінювання знань за темою «Українські землі в другій половині XVІІІ ст.»
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1248 | Завантажень: 358 | Додав: SkiF | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

    Мета: повторити та узагальнити знання учнів про соціально-економічне і політичне становище Лівобережжя, Правобережжя, Слобідської та Південної України, національно-визвольну боротьбу та розвиток культури на українських землях у ІІ пол. XVIII ст.; розвивати в учнів уміння працювати з картою, складати зв’язну, послідовну розповідь, ставити запитання, робити висновки; виховувати в учнів почуття патріотизму та гордості за свій народ, сприяти естетичному вихованню учнів.
    Обладнання: карта, картки із завданнями, кросворди.
    Тип уроку: повторно-узагальнювальний.
    Форма проведення: урок-змагання.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1520 | Завантажень: 362 | Додав: SkiF | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

    Мета: з’ясувати особливості розвитку української культури в другій половині XVIII ст., охарактеризувати постать Григорія Сковороди; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати історичний матеріал, робити висновки, узагальнення, вміти виділяти головне та другорядне, працювати з текстовими та візуальними історичними джерелами інформації; сприяти естетичному вихованню учнів.
    Основні поняття: «культура», «освіта», «наука», «мистецтво», «філософія».
    Обладнання: картки з документами, уривками творів літератури,
    портрети діячів культури, малюнки із зображенням архітектурних споруд і репродукціями картин.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1269 | Завантажень: 342 | Додав: SkiF | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

    Мета: охарактеризувати становище Запорозької Січі в другій половині XVIII ст., визначити причини її ліквідації у 1775 р., а також розглянути процес заселення Південної України та приєднання Криму до Росії; розвивати в учнів уміння аналізувати та систематизувати матеріал, працювати з історичними джерелами, зіставляти інформацію з різних історичних джерел, робити висновки, узагальнення й порівняння, працювати з картою, давати характеристику історичному діячеві.
    Основні поняття: «Нова Січ», «козацька республіка», «паланка», «зимівник», «Нова Сербія», «Слов’яносербія», «Дніпровська лінія», «Кримське ханство».
    Обладнання: картки з документами, схемами, таблицями, карта.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1329 | Завантажень: 407 | Додав: SkiF | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

    Мета: охарактеризувати соціально-політичне та економічне становище західноукраїнських земель у другій половині XVIII ст., визначити вплив трьох поділів Польщі на українські землі; розвивати в учнів уміння працювати з джерелами інформації, давати характеристику історичним діячам, працювати з картою, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Основні поняття: «опришки», «три поділи Польщі».
    Обладнання: карта, картки з джерелами інформації, портрет Олекси Довбуша.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1037 | Завантажень: 308 | Додав: SkiF | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

    Мета: формувати в учнів знання про соціально-економічне та політичне становище українських земель під владою Польщі в другій половині ХVІІІ ст., охарактеризувати гайдамацький рух на українських землях; розвивати вміння та навички роботи з історичними документами, аналізувати та систематизувати матеріал, вміти виділяти головне й другорядне, зіставляти інформацію з різних історичних джерел, робити висновки, узагальнення, порівняння, вміння вести дискусію, висловлювати свою точку зору, працювати з картою.
    Основні поняття: «гайдамаки», «Коліївщина».
    Обладнання: карта, роздавальні картки з текстовими історичними джерелами, схемами та таблицями, портрети І. Гонти та М. Залізняка.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1092 | Завантажень: 344 | Додав: SkiF | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

    Мета: охарактеризувати політичне й соціально-економічне становище України в сер. ХVІІІ ст., висвітлити діяльність останнього гетьмана — Кирила Розумовського; визначити наслідки ліквідації Гетьманщини та її місце в історії України; розвивати в учнів уміння працювати з джерелами інформації, аналізувати їх, давати відповіді на запитання, робити висновки, узагальнення, визначати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати свою точку зору.
    Основні поняття: «ІІ Малоросійська колегія», «Генеральний опис Малоросії», «Малоросійське генерал-губернаторство».
    Обладнання: карта, роздавальні картки з текстовими історичними джерелами, схемами, таблицями, портрет Кирила Розумовського.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 969 | Завантажень: 332 | Додав: SkiF | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

     Повторення за темою «Українські землі наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст.»
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 882 | Завантажень: 240 | Додав: SkiF | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

    Тема. Урок узагальнення та систематизації знань за темою «Українські землі наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст.»
    Мета: повторити та узагальнити матеріал, вивчений з даної теми, а саме — соціально-економічне й політичне становище Української держави за гетьманування І. Мазепи, посилення колоніальної політики російського уряду після Полтавської битви та розвиток культури в Україні наприкінці XVII — в першій половині XVII ст.; розвивати та удосконалювати навички роботи учнів з історичними джерелами, аналізувати історичні події та явища, робити висновки й узагальнення, висловлювати та аргументувати свою точку зору.
    Обладнання: картки з текстами документів, портретами історичних діячів, кросвордами.
    Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1184 | Завантажень: 369 | Додав: SkiF | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

    Мета: визначити особливості розвитку української культури кінця ХVІІ — першої половини ХVІІІ ст., схарактеризувати стан розвитку освіти, книгодрукування, літератури, архітектури, скульптури, живопису, музики та театру на Україні в даний період; розвивати в учнів вміння аналізувати як текстові, так і візуальні історичні джерела і на їх основі робити певні висновки та узагальнення щодо стану української культури кінця ХVІІ — першої половини ХVІІІ ст.
    Основні поняття: «культура», «Києво-Могилянська академія», «шкільний театр», «мандрівний театр», «козацькі літописи», «українське бароко».
    Обладнання: картки з текстовими та візуальними історичними джерелами, портрети діячів культури.
    Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    КОНСПЕКТИ УРОКІВ 8 КЛАС | Переглядів: 1404 | Завантажень: 400 | Додав: SkiF | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

    Гетьмани України

    Козацтво

    Княжа Україна

    Давня Україна

    географія сайту

    Пошук


    ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ УЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ  ПАЗУХАНИЧ АНДРІЯ МИХАЙЛОВИЧА