П`ятниця, 17.05.2024, 14:18

Вітаю Вас Гість | RSS
       ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ  В  ШКОЛІ
         Персональний сайт  учителя історії  
                    Андрія Михайловича Пазуханич
ГоловнаРеєстраціяВхід

Категорії розділу
Конспект уроку 7 кл. [35]

Хмаринка тегів

Календар України
Календар України

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 455

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту
  • FAQ по системе

  • Сайт створено

    Форма входу

    Головна » Файли » ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 7 клас

    У розділі матеріалів: 35
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 4 »

    Тема: Вступний урок
    Після уроку учні зможуть: • визначати хронологічні межі середніх віків та Великого переселення народів; • називати закони історичного розвитку, характеризувати види історичних джерел; • удосконалити навички роботи з історичними текстами, схемами і таблицями.
    Основні поняття: «Середньовіччя», «історичні джерела». Основні дати: • V-XI ст. - раннє Середньовіччя; • XI-XIV ст. - зріле Середньовіччя; • XIV- кінець XV ст. - пізнє Середньовіччя; • 476 р. - падіння Західної Римської імперії.
    Конспект уроку 7 кл. | Переглядів: 1378 | Завантажень: 348 | Додав: SkiF | Дата: 01.02.2014 | Коментарі (0)

    Тема. Падіння Західної Римської імперії та виникнення варварських королівств 
    Після уроку учні: • показувати на карті територію Європи, місця розселення племен варварів, напрям їхнього руху на територію Римської імперії; • описувати життя германських племен; • визначати причини падіння Західної Римської імперії, називати час існування Франкської держави Меровінгів та імперії Карла Великого, • показувати на карті напрями завойовницьких походів Карла Великого та території «варварських» королівств, розділу Франкської імперії.
    Основні поняття: «Велике переселення народів», «германці», «варвари», «вандали», «вестготи», «остготи», «династія», «"варварські” королівства», «імперія», «Каролінгське відродження», «майордом». Історичні діячі: Аларіх, Аттіла, Аецій, Одоакр, Ромул Августул, Хлодвіг, Карл Мартелл, Карл Великий.
    Основні події: • 410 р. - захоплення Рима вестготами; • 455 р. - зруйнування Рима вандалами; • 476 р. - кінець Західної Римської імперії; • 498 р. - утворення Франкської держави; • 500 р. - хрещення Хлодвіга; • 732 р. - битва при Пуатьє; • 800 р. - Карл Великий отримав титул імператора; • 843 р. - Верденський договір.
    Конспект уроку 7 кл. | Переглядів: 1955 | Завантажень: 629 | Додав: SkiF | Дата: 01.02.2014 | Коментарі (0)

    Тема. Людина в середньовіччі
    Після уроку учні: • знатимуть, як відбувалася внутрішня колонізація Європи, змінювалися навколишнє середовище та чисельний склад населення Європи, які чинники впливали на цей процес; • називатимуть технічні винаходи Середньовіччя; • пояснюватимуть особливості взаємодії людини і природи, причини переходу до натурального господарства і розвитку ремесла і торгівлі; • удосконалять навички роботи з таблицями, схемами, історичними ­текстами.
    Основні поняття: «колонізація», «міграція», «натуральне господарство», «трипілля», «ярмарки», «ремесло», «лихвар», «банк».
    Конспект уроку 7 кл. | Переглядів: 1963 | Завантажень: 457 | Додав: SkiF | Дата: 01.02.2014 | Коментарі (0)

    Тема. Середньовічне європейське суспільство 
    Після цього уроку учні: • зможуть назвати основні стани суспільства, його характерні ознаки, особливості станової монархії; • порівнювати становище різних станів середньовічного суспільства; • характеризувати станову монархію, систему васалітету.
    Основні поняття: «стани», «станова монархія», «васал», «феод», «сеньй­ор», «феодальна драбина».
    Конспект уроку 7 кл. | Переглядів: 1263 | Завантажень: 394 | Додав: SkiF | Дата: 01.02.2014 | Коментарі (0)

    Тема. Держава в Середньовічній Європі 
    Після  уроку учні: • називатимуть держави, що утворилися після розпаду Франкської імперії; • показуватимуть на карті держави, що утворилися після розпаду імперії Карла Великого; • познайомляться з процесом формування державної влади; • висловлюватимуть судження про причини феодальної роздробленості; • розумітимуть відмінності між монархічною владою й конституційною монархією;
    Основні поняття: «майордом», «герцог», «граф», «маркіз», «барон», «монархія», «імунітет», «феодальна роздробленість», «парламент», «Генеральні штати», «станово-представницька монархія».
    Основні дати: • 800 р. - Карл Великий дістав титул імператора; • 843 р. - Верденський договір, розпад імперії Карла Великого; • 1265 р. - скликання парламенту в Англії; • 1302 р. - французький король скликав Генеральні штати.
    Історичні діячі: Хлодвіг, Карл Великий, Філіпп IV.
    Конспект уроку 7 кл. | Переглядів: 1182 | Завантажень: 367 | Додав: SkiF | Дата: 01.02.2014 | Коментарі (0)

    Тема: Європейське середньовічне місто
    Очікувані результати: • знатимуть причини та місця появи міст; • показуватимуть на карті найбільші міста Європи; • зможуть описати середньовічні міста, спираючись на ілюстрації та історичні й інформативні тексти; • аналізуючи документи, розумітимуть, яким чином міста отримали свободу від феодальної залежності; систему міського самоврядування.
    Основні поняття: «комуна», «магдебурзьке право», «магістрат», «бургомістр», «мер», «бюргери», «буржуа», «пополани», «плебс», «ратуша».
    Конспект уроку 7 кл. | Переглядів: 1764 | Завантажень: 435 | Додав: SkiF | Дата: 01.02.2014 | Коментарі (0)

    Тема: Господарське й повсякденне життя в Середньовічній Європі
    Очікувані результати: Під час уроку учні візьмуть участь в історичній реконструкції; вони отримають знання про цеховий устрій Середньовіччя шляхом персоніфікації та драматизації; продовжать роботу з історичними джерелами, історичною картою, додатковою літературою; знатимуть, як розвивалася торгівля в середні віки.
    Конспект уроку 7 кл. | Переглядів: 1384 | Завантажень: 287 | Додав: SkiF | Дата: 01.02.2014 | Коментарі (1)

    Тема: Узагальнення за темою «Народження Середньовічного світу, особливості його розвитку» Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • давати характеристику історичним діячам; упізнавати історичного діяча за описом; • показувати на карті території середньовічних держав; • орієнтуватися в часі й називати дати найважливіших подій теми; • описувати життя різних верств середньовічного суспільства; • розповідати про устрій та управління середньовічного міста; • розповідати про зміни, що відбулися в житті в житті середньовічних людей.
    Обладнання уроку: комплект кросвордів, історичний атлас, листки, олівці.
    Конспект уроку 7 кл. | Переглядів: 1151 | Завантажень: 257 | Додав: SkiF | Дата: 01.02.2014 | Коментарі (0)

    Тема:  Оцінювання знань за темою «Народження Середньовічного світу, особливості його розвитку»
    Конспект уроку 7 кл. | Переглядів: 1057 | Завантажень: 312 | Додав: SkiF | Дата: 01.02.2014 | Коментарі (0)

    Тема:Релігія та церква в житті суспільства
    Очікувані результати: • розповідати про становище християнської церкви в ранньому Середньовіччі; • даватимуть оцінку ролі церкви в суспільстві; • виробити уявлення про причини виникнення появи єресей та про методи боротьби християнської церкви з ними; • давати характеристику історичним діячам: Григорію VII; Іннокентію III, Торквемаді; • показувати на карті території поширення католицької та православної релігій.
    Основні поняття: «церква», «церковний розкол», «патріарх», «Папа Римський», «кардинал», «конклав», «духовенство біле та чорне», «єпископ», «ченці», «ченці-жебраки», «католицькі ордени», «духовно-рицарські ордени», «інтердикт», «єресі», «вальденси», «катари», «альбігойці», «інквізиція», «аутодафе».
    Історичні діячі: Григорій VII, Іннокентій III, Торквемада.
    Основні події: • 756 р. - утворення Папської держави; • 1054 р. - розкол християнської церкви на католицьку та православну; • 1077 р. - шлях до Каносси Генріха IV; • 1309-1377 рр. - Авіньйонський полон пап.
    Конспект уроку 7 кл. | Переглядів: 1256 | Завантажень: 375 | Додав: SkiF | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)

    Гетьмани України

    Козацтво

    Княжа Україна

    Давня Україна

    географія сайту

    Пошук


    ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ УЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ  ПАЗУХАНИЧ АНДРІЯ МИХАЙЛОВИЧА